راهبرد مشارکت الکترونیکی

شرکت مادر تخصّصی عمران شهرهای جدید در راستای انجام مأموریت سازمانی خود با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه­ ی آمایشی و توان کارشناسی، تلاش می‏نماید، خدمات باکیفیتی را به طور شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبان ارایه نماید. چشم ‏انداز این شرکت آن است، که همواره به عنوان یکی از بهترین دستگاه‏ های اجرایی در خدمت‏ رسانی نزد مردم شناخته شود. فراهم کردن شرایط زندگی مناسب با تمام حقوق شهروندی، اولویت اصلی ما در سیاست‏گذاری شهرهای جدید است. هدف ما این است که با نوآوری و خلاقیت در شهر و ساختمان‏ سازی، سردمدار این حرکت در مجموعه‏ ی شهرهای جدید باشیم و با هویت‏ بخشی، این شهرها را در کشور منحصر به فرد کنیم. ارایه­ ی خدمات علمی، دقیق، کارشناسی، بهنگام و صادقانه در چارچوب ضوابط عمومی کشور، منشور اخلاقی و عهدنامه‏ ی شرکت و سایر ضوابط تکلیفی در صدر ارزش‏ های ما قرار دارد.

هر سازمانی در راستای تحقّق اهداف، اجرای ماموریت‏ ها و ارایه‏ ی خدمت به مردم، نیازمند توجّه تام مخاطبان خود می‏باشد. بدیهی است، بدون توجّه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل تعاملات دوسویه، انتخاب راهبردهای ارایه‏ی خدمت، سخت و ناممکن می‏گردد. به بیان دیگر ارایه ‏ی خدمت به نحو شایسته، زمانی امکانپذیر است، که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات، اعلام نموده و بدین ترتیب، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارایه­ ی خدمات مؤفّق ‏تر است، که نظرات، پیشنهادها و انتقادات مخاطبان خود را بتواند دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت‏های مردمی، این شرکت برخود لازم می‏داند نظرات، پیشنهادها و انتقادات آحاد مردم به ویژه: نخبگان، متخصّصان، صاحب‏نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه‏ های دولتی و عمرانی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین و اجرایی نماید و با مخاطبان تعامل و تبادل اطّلاعات داشته باشد.

با توجّه به تعبیه­ ی قسمت میز خدمت الکترونیک در تارنما، از خدمات الکترونیک موجود در این جایگاه الکترونیک می­توانید استفاده نمایید؛ پیشنهاد می­شود دیدگاه خود را بر روی هر مطلبی بیان کنید یا نظرات، پیشنهادها، انتقادات و شکایات خود را مستقیماً در این تارنما یا تارنماهای دیگر پیوند داده شده در تارنمای این شرکت مطرح نمایید. حتّی می­توانید برای حوزه­ی روابط عمومی یا یکایک مدیران کل، اعضای هیأت مدیره و معاون وزیر (رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت) پیام بگذارید. همچنین، می­توانید در نظرسنجی عمومی، تارنما و خدمات، مشارکت نمایید. علاوه بر راهبرهای اینترنتی مبتنی بر فرم­ های الکترونیکی و رایانامه­ ی فوق، می­توانید از طریق تماس تلفنی و سامانه­ی پیامکی یا ارسال نمابر یا پیام از طریق شبکه­ های مجازی شرکت هم برای طرح سؤوالات، انتقادات، نظرات، پیام­ها، پیشنهادها و اخذ راهنمایی‏ های ممکن استفاده نمایید. امکان پیگیری خدمات، درخواست­ها و وضعیت نامه­ های ثبت شده هم در تارنما فراهم گردیده است. علاوه بر موارد فوق، از طریق پستی هم به کمک نشانی و نیز صندوق پستی شرکت، می­توانید با ما در ارتباط باشید. بدیهی است، با توجّه به پیاده­ سازی دولت الکترونیک و اولویت خدمت­ دهی از راه دور و به طریق الکترونیکی و مخابراتی، مراجعه­ی حضوری توصیه نمی‏شود، ولی امکان انجام امور فوق و استفاده از خدمات غیر الکترونیک با مراجعه به شرکت میسّر است و در همین راستا، میز خدمت حضوری با امکانات مناسب رفاهی و الکترونیک هم در ورودی شرکت در نظر گرفته شده است. نمودار سازمانی، نام و نام خانوادگی و شماره­ی تماس پاسخگویان خدمات، اطّلاعات شماره­ ی تلفن، سامانه­ ی پیامکی، نشانی، کد پستی و صندوق پستی شرکت، شماره ­ی تماس و رایانامه ­ی روابط عمومی و مدیران کل تا معاون وزیر، سامانه ­ها و تارنماهای مرتبط سایر نهادها، اطّلاعات شبکه ها و پیام­رسان­های مجازی، فرم­ های الکترونیک ثبت خدمت، شکایت، انتقاد، پیشنهاد، پیام، نظر و قسمت پیگیری درخواست‏ ها، همگی در بخش­های مربوطه­ ی تارنما قرار داده شده است.

می­توانید از طریق آگهی فراخوان مناقصه، مزایده، مشارکت و سرمایه­گذاری و نیز جشنواره ­ها، با ما همکاری داشته باشد.

توجّه فرمایید که در صورت ثبت هر پیام یا درخواستی، توضیحات آن ترجیحاً مابین ۲۵ تا ۳۰ کلمه بوده و فایل پیوست هم حداکثر حجمی کمتر از ۱ مگابایت داشته باشد.